Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Το νέο Maybelline Anti-Shine Foundation Stick!

Γειά σας κορίτσια!
Είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό το πόστ καθώς, θα σας παρουσιάσω ένα προϊόν που απέκτησα πρόσφατα αλλά το έχω λατρέψει! Είναι το νέο anti-shine foundation stick από την Maybelline!
Το stick αυτό, το αγόρασα, από ένα πρόσφατο ταξίδι μου στο Λονδίνο, από το κατάστημα Boots. Ουσιαστικά, για να σας πω την αλήθεια, το πήρα για να καλύπτω τα ενοχλητικά σημάδια και σπυράκια που εμφανίζονται συχνά στο πρόσωπό μου. Όμως, μόλις το δοκίμασα σπίτι μου, κατάλαβα πως προσφέρει τέλεια κάλυψη σε όλο το πρόσωπο και το κυριότερο; χωρίς να.. "παστώνει" το πρόσωπο, κάτι που αρκετά foundations και stick κάνουν.
Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε με πινέλο αλλά και με τα χέρια σας. Όπως φαίνεται και στην φωτογραφία στην μέση έχει μια πιο ανοιχτή απόχρωση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως concealer.
Δυστυχώς, το προϊόν αυτό, δεν κυκλοφορεί ακόμα στην Ελλάδα.
Δεν πειράζει όμως κορίτσια! Θα έρθει σύντομα!
Μέχρι τότε..
Φιλάκια από μένα!


Amanda Blue 

2 σχόλια:

Lucy είπε...

Θέλω πάρα πολύ να το δοκιμάσω! Μάλλον θα το παραγγείλω online:p

Amanda Lamprou είπε...

Είναι πολύ καλό! Αξίζει!

Δημοσίευση σχολίου