Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

What's In My Bag?

Γειά σας κορίτσια! 
Μετά από τόσο καιρό που βλέπω όλες εσάς να μας ανοίγετε τις τσαντούλες σας και να μας παρουσιάζετε τι έχετε μαζί σας πάντα και παντού.. εε, ζήλεψα κι εγώ και αποφάσισα να ανοίξω ΚΙ ΕΓΩ την τσαντούλα μου και να σας δείξω τι με συντροφεύει καθημερινά, όλη μέρα, όπου κι αν πάω!
Ας αρχίσω λοιπόν!
 Ένα liposan/ lip balm!
Τα χείλια μας χρειάζονται καθημερινή φροντίδα! Πόσο μάλλον και αυτές τις μέρες του χειμώνα που είναι ακόμα πιο ευαίσθητα καθώς είναι εκτεθειμένα στο κρύο!
Τα γυαλιά ηλίου μου!
Μπορεί οι θερμοκρασία να έχει πέσει αρκετά χαμηλά, ο καιρός να είναι βροχερός και συννεφιασμένος όμως, δεν λείπουν ποτέ από την τσάντα μου! Έχω ευαίσθητα μάτια και η παραμικρή ακτίνα φωτός μου προκαλεί μεγάλη ενόχληση, οπότε: ΔΕΝ το ρισκάρω.
Πούδρα κατά της λιπαρότητας!
Το δέρμα μου είναι αρκετά λιπαρό και χρειάζεται πολλές φορές κατά την διάρκεια της ημέρας να το φρεσκάρω με την πούδρα μου.
Καθρεφτάκι και foundation-stick για τα σπυράκια!
Να σου βγεί κανένα σπυράκι εκεί που βολτάρεις ανέμελη και να μην ξέρεις τι να κάνεις; απαπα.. ποτέ!!
Κρέμα Χεριών!
Είναι σε μικρή συσκευασία και την χρησιμοποιώ συνήθως για να ενυδατώσω τα χέρια μου.
Mascara!
Για να ανανεώσω το μακιγιάζ μου όταν είμαι αρκετές ώρες έξω.
Ένα λαστιχάκι για τα μαλλιά για ώρα ανάγκης!
Κινητό- ακουστικά και εννοείται το πορτοφόλι μου!
Μανώ και λίμαΣε περίπτωση ανάγκης(πχ αν χαλάσει/ σπάσει κάποιο νύχι μου..)
Ένα περιοδικό για να χαλαρώσω.
Και τέλος, ένα άρωμα σε συσκευασία τσάντας που με αναζωογονεί κατά την διάρκεια της ημέρας!
Αυτά από μένα!

Αλήθεια.. εσείς τι έχετε στην τσάντα σας;
Περιμένω τα σχόλιά σας!

Μέχρι τότε.. φιλάκια πολλά!


Amanda Blue 



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου