Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

My-all-time-favorite eyeliner by Maybelline!

Γειά σας κορίτσια! 
Σήμερα θα σας παρουσιάσω άλλο ένα απόκτημά μου από το Λονδίνο, που χρησιμοποιώ καθημερινά:
Το Master Precise Liquid Eyeliner από την Maybelline New York!
Από το προϊόν αυτό, έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη. Είναι πολύ βολικό για σχεδίαση και κρατάει αρκετές ώρες χωρίς όμως να "κολλάει" πάνω στο δέρμα. Αντιθέτως, βγαίνει πολύ εύκολα με γαλάκτωμα καθαρισμού αλλά και με μαντηλάκι. Δεν είναι αρκετά υγρό, κι έτσι είναι πολύ δύσκολο να πασαλειφτείς. Είναι ιδανικό για πολύ λεπτές γραμμές, αλλά όχι μόνο, λόγω της πολύ λεπτής μύτης που διαθέτει (όπως φαίνεται και στην φωτογραφία).
Δεν είναι ιδιαίτερα νέο στην αγορά, παρ'όλα αυτά εγώ δεν το είχα ξανακούσει.
Έχω δοκιμάσει και άλλα παρόμοια eyeliner όμως κανένα δεν με έχει εντυπωσιάσει όσο αυτό!
Κατά την γνώμη μου, είναι το καλύτερο στο είδος του!
Διατίθεται σε όλα τα καταστήματα καλλυντικών και σε επιλεγμένα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό σε αρκετά προσιτή τιμή.
Αν το έχετε δοκιμάσει πείτε μου την άποψη σας!
Φιλάκια πολλά!


Amanda Blue 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου